dimarts, 27 de gener del 2015

El llenguatge instantani

El proper treball que hem de fer és una conferència sobre un llibre que ens hem hagut de llegir, òbviament la lectura parla sobre algun aspecte relacionat amb la comunicació i el llenguatge.
El tema que m'ha tocat al mi no podia ser millor, el llenguatge de la moda, la meva gran passió i el meu gran hobby. 
El cas és que en llegir-ho m'he quedat impressionada doncs no sabia tot el que es podia amagar darrere d'una simple samarreta o d'un simple cort de pèl, és al·lucinant tot el que la moda i les formes de vestir tracten de dir de nosaltres mateixos, de l'estat d'ànim, de la personalitat, de l'època i lloc en el qual ens trobem... mes endavant exposaré el treball i faré una explicació més llarga sobre les coses que mes m'han cridat l'atenció, crec que és un tema molt peculiar i al que de moment no se li dóna molta importància.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada