dimarts, 28 d’abril del 2015

Elena a l'espill

El treball del programa de ràdio requereix una preparació prèvia. El primer de tot pensar quin serà el tema del que vas a parlar, sería convenient que fora un tema d'interes, divertit, amè, i que cree ganes d'estar pegats a la ràdio.

El tema que vaig decidir triar va ser el de la moda, un tema que esta al voltant de tothom, i que cada vegada sembla estar mès a les vides de tots, a mès és un tema que m'apassiona, un tema que crec que em puc desenvulupar molt bé i saber del que parle, que això es important.
Vaig cercar la informació de revistes especialitzades en moda de les que sóc una lectora habitual, i a partir d'ahi vaig triar la que pensaba que sería més recomenable per a nosoaltres, i deixar a una banda les extravagancies de la passarel·la (encara que algunes son ideals)


Bé, sino heu pogut escoltar el programa us deixe la part que em vaig preparar i així ja sabeu el que es va a dur aquesta temporada per anar ben guapos!

"Bon dia gent, ara toca parlar de les tendencies de passaral·lela i el que es va a dur en els propers mesos, ja és hora de conèixer les peces, teixits, colors i estampats que ens anem a cansar de veure.
És el temps del ante, el cuir deixa pas al ante com a teixit estrella, vestits, saharians i faldes el principals focs d’acció, els escots de vertic: el 2015 es presenta de lo més sexy, escots en uve sobre tot.
Les sandalies romanes, planes a mode d’enredadera fins als genolls, color i més color es el que aquesta primavera vol, els estampats que reinen a les peces i als complements no et deixaran indiferent, apunten els jocs òptics, pictòrics i mescles geomètriques per omplir de llum la temporada.
El neorromanticisme es proposa en forma de coll, els disenyadors han decidit que que portem coll fins a l’estiu, això si deu ser d’encaix, amb llassos i d’estil victorià.
Els mocadors al coll, temps del forats, els 70 tornen, les capes no les deixem guardades a l’armari i per acabar el complement que determina molt una vestimenta, el bolso bambonera i la bandolera amb tapa per a tancar que es trobaran de totes les marques, colors i preu -aço molt molt important que la butxaca no està per a descuidar-la."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada