dilluns, 27 d’abril del 2015

Un dia de ràdio

L'última activitat que em fet ha sigut gravar un programa de ràdio, i la veritat es que ha estat super divertit. Ha sigut una experiència molt agradable i ens hem sentit com si de veres l' estiguéssim grabant, com si fórem ja locutoris dels de deveres, com si forme periodistes de la Ser,.

Ens hem dividit en dos grups, i el fet de compartir un treball i col·laborar tots, encara que cadascú tinguessi la seua secció a treballar, ens hem ajudat els uns als altres, i em compartit moments molt agradables i divertits.

Sobretot els nervis de la grabació en directe, i que tampoc volíem que resultase un programa aburrit i monòtom sinó que volíem que pareguessi espontani, ame, i divertit i em sembla que això es el resultat que hem tingut, ja que cada company hi era involucrat en el tema de l'altre i participarem tots, o bé donan't la nostra opinió o ajudant-lo en algú moment de nervis que ens quedem en blanc.

Felicitar als meus companys d'equip i agrair-los la bona estona que m'han fet passar i la facilitat que m'han donat per treballar, també dir que el programa de les altres companyes ha sigut molt interesant, també han fet un molt bon treball i ho han fet de meravella

aquí us deixe el nostre moment de periodistes, A la lluna de València, jo ja ho he promocionat als amics i als familiars, ara toca per aquí, espero que us agradi i us feu unes rises.


http://www.spreaker.com/user/verbascripta


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada