divendres, 27 de febrer del 2015

Conferència: El llenguatge de la moda

La conferència va ser fa prou dies, però encara no havia tingut l'oportunitat de pujar el vídeo. La veritat es que vorem a mi no m'agrada, no se bé el per què, però he de dir que quan la vaig fer em vaig sentir molt agust, em sentia relaxada i tranquila. La veritat sàvia molt bé del que estava parlant ja que aquest tema és un dels meus preferits i de les meves pasiones: la moda.

Quan vaig començar a preparar-me l'exposició i a llegir-me el llibre em vaig adonar de les múltiples coses que ens pot dir una forma de vestir i em vaig quedar molt sorpresa, la veritat es que aquest és un món la mar de complex i del qual podem traure infinats de peculiaritats i saviduries.

Bé doncs espere que us agradi el vídeo, la conferencia i que aprengau alguna coseta que us sirva de ara en endavant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada