dimarts, 4 de novembre del 2014

La visita del Ferran

Fa unes setmanes vam rebre la visita d'un estudiant de comunicació audiovisuals.
Jo tenia algunes idees sobre aquesta carrera peró no sabia molt bé del tot el que era, ell ens el va explicar, i la veritat em va sorprendre. Ens va explicar el que ell fa, i en el que consisteix estudiar audiovisuals, també ens va dir que és una carrera molt diferent a les altres, que sobretot es basa en la pràctica, que a cada lloc s'estudia d'una forma diferent, i que a l'hora de especialitzar-te pots triar-ne moltes opcions.

A la classe hi ha moltes companyes que volen fer-ne aquesta carrera, jo personalment no hi estic interessada, encara que he de dir que no es tampoc algo que em desagrade, ja que el món de la televisió, la ràdio i la premsa em fascinen, però mes que el món audiovisual, el que m'agrada es el periodisme, les entrevistes, les tertúlies, etc...Pense que es una carrera que et té que agradar molt molt per fer-la, comporta molt de treball, molta imaginació i moltes hores preparant vídeos, guions i de mes...a més a més a l'hora de cercar feina hi esta una mica, prou, difícil.

La visita va estar molt bé, al final de la classe, vam mostrar alguns dels videoblogs que algunes companyes havien fet, i ell va donar la seva opinió, i va ser crític en el sentit de dir els errors que s'havien comés i com es podien solucionar per a la pròxima.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada